Wentworth Miller The hot Line Forum Index du Forum

Wentworth Miller The hot Line Forum Index du ForumFAQFAQRechercherProfilGroupesS’enregistrerConnexion

[The Flash - Topic unique] Interview

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Wentworth Miller The hot Line Forum Index du Forum -> Wentworth dans les grandes lignes -> Filmographie -> Petit écran -> The Flash
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
soraya
Went's manager
Went's manager

Pays:

MessagePosté le: Dim 10 Aoû - 12:10 (2014)    Sujet du message: [The Flash - Topic unique] Interview Répondre en citant

Postez ici toutes les interviews vidéos ou écrits concernant sa participation dans la série.

MessagePosté le: Dim 10 Aoû - 12:10 (2014)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
laurence1973
Au Starbucks avec Went

Vierge (24aoû-22sep)
Pays:

MessagePosté le: Jeu 18 Sep - 08:46 (2014)    Sujet du message: [The Flash - Topic unique] Interview Répondre en citant

oh !! j'inaugure ce joli topic tout neuf ....ceci dit si ça se trouve cette vidéo n'a rien à faire ici  mais elle vaut pourtant son pesant de cacahuète, en effet ce monsieur que je ne connais pas, semble dire que notre pretty serait à l'origine de l'idée de réunir la fine équipe de PB sur le tournage de the flash .... une petite traduc globale serait la bienvenue  

j'ai bien essayé de poster la vidéo directement, mais une fois encore.... j'ai quelques difficultés Embarassed alors à défaut d'apparaître sur le fofo correctement, le lien est direct Wink 

‎"Hâtons-nous de succomber à la tentation avant qu'elle ne s'éloigne." Epicure

Dernière édition par laurence1973 le Ven 19 Sep - 15:05 (2014); édité 1 fois
niwan
A Marina Del Rey

Sagittaire (22nov-21déc)
Pays:

MessagePosté le: Ven 19 Sep - 12:05 (2014)    Sujet du message: [The Flash - Topic unique] Interview Répondre en citant

Yes Laurence, 
il dit clairement que c'est l'idée de Wentworth ( à confirmer par les traductrices, car ce monsieur a un ....d'accent !!!)

De plus en ce moment  ils insistent beaucoup sur le tandem Dominic- Wentworth...çà cause sur les chaines américaines,
pour suivre ta rouvaille, juste pas très loin ce tenait cette petite news d'une présentatrice visiblement ravie dans son annonce
 qu'ils soient de nouveau réunis...

https://www.youtube.com/watch?v=TJhfGxLanFU

Entre ombres et lumières, je choisis la Lumière,
Merci Mister Miller
« Il est ... adorable, intense et ingénieux ... un roi, un prince, un chevalier » Dom. Purcell
Visiter le site web du posteur
laurence1973
Au Starbucks avec Went

Vierge (24aoû-22sep)
Pays:

MessagePosté le: Ven 19 Sep - 15:10 (2014)    Sujet du message: [The Flash - Topic unique] Interview Répondre en citant

Ce qui corrobore avec l'impression que nous avons, d'une volonté de le voir plus sur la promo de Loft et de son rôle de Luke Seacord    j'aime cette perspective Razz 

valou92
Went's manager
Went's manager

Poissons (20fev-20mar)
Pays:

MessagePosté le: Sam 20 Sep - 00:02 (2014)    Sujet du message: [The Flash - Topic unique] Interview Répondre en citant

Merci les filles pour ces vidéos. J'ai mis les liens pour qu'on les voit directement ici.
On sent que le compte à rebours à commencer et que octobre va amener son pesant de nouveautés et de surprises. après ces années d'attente, ça va faire du bien, c'est sur

soraya
Went's manager
Went's manager

Pays:

MessagePosté le: Mar 28 Oct - 18:25 (2014)    Sujet du message: [The Flash - Topic unique] Interview Répondre en citant

Captain Cold débarque jeudi soir dans The Flash. C’est bien dans l’épisode 4, "Going Rogue", qui sera diffusé sur CW que Wentworth Miller se jettera dans l’arène. L'acteur, choisi pour incarner le super-vilain et récurrent Captain Cold s’est livré, dans une interview accordée à IGN et il ne cache rien sur sa manière d’appréhender ce rôle à contre-emploi. " Lorsque j’ai été sélectionné par la production pour incarner Captain Cold, je me suis d’abord documenté. Je suis allé sur Google, histoire de m’imprégner de ce que d’autres avaient déjà fait. Puis je me suis ravisé, me disant qu’il était préférable de trouver en moi l’inspiration, en me basant sur ce que les scénaristes de la série avaient prévu. Tout l’intérêt d’une nouvelle adaptation se trouve dans la réinvention, dans la fraîcheur que je pourrais apporter au personnage."

Il est désormais loin le temps où Wentworth Miller préparait le rôle du « super-héros » Michael Scofield pour la cultissime série Fox, Prison Break stoppée en 2009. Pourtant, si les deux personnages n’ont rien à voir l’un avec l’autre, l’acteur pointe des similitudes. " J’aime l’idée d’incarner un vilain qui ne se contentera pas d’être simplement méchant. Il aura aussi de la profondeur, des nuances. Tout son côté humain est à explorer. Il y a, pour moi en tant qu’acteur, des choses à expérimenter parce qu’il y a vraiment une bonne histoire sous-jacente. J’espère simplement que nous aurons le temps d’aller au bout des choses ". Du temps, c’est justement ce dont dispose la production de The Flash, puisque 22 épisodes sont en préparation pour la première saison, un gage de confiance qu’a exceptionnellement accordé CWà la nouvelle série, fondant de grands espoirs sur ce programme. Hâte de le revoir ?

La traducteam à vous de jouer:
Question: How was this character pitched to you?
Miller: I hadn’t heard of Captain Cold before but I had heard of [Flash executive producer] Greg Berlanti. I had a lot of respect for what he’s achieved in this business so I came in to meet with him and liked what I heard. And I saw the pilot, which I thought was really strong and I thought this was something that I want to be a part of.

Question: We’ve heard some pretty rave reviews for your performance from your costars. What was your angle on the character going in, since you weren’t familiar with the comic books?
Miller: When I was cast, I went online and googled a few images and some of them I responded to and some of them I did not and I thought, “Let me take my cue from what the writers have planned." Because I got the sense early on that there was a willingness to respect what’s come before but also an interest in reinventing and giving things a fresh spin. So I thought let me take the character from the pages of the script specifically. What I responded to was this very powerful guy who has been at the top of his game for a long time and maybe he’s gotten a little bored, a little complacent and then suddenly this extremely worth adversary shows up and suddenly the game is interesting again. And I think while he has it out for the Flash, on some level there’s also an appreciation and a certain degree of resect. I like the fact that he’s a villain but there are hints that other things are stirring beneath the surface.

Question: This show is filled with a lot of meta humans and special abilities. How does it feel bringing the human side to the evil?
Miller: Well I like the fact that I’m not strictly evil, that there are shades of gray, that there are things for me to explore and layer in that speak to the human side of Snart. Because he does have a history and it is complicated and it does speak to who he is now. It’s my hope that given time we have a chance to explore some of those things.

Question: Did you have an itch to come back to semi-regular or regular TV acting? You’ve had this very successful screenwriting career that you’re in the middle of. Had you missed parts of the TV grind as well?
Miller: Thank you for the compliment in there. What I missed most was the sense of community. There’s a sort of family dynamic that happens organically on a set. I feel it when I come and visit this particular set. It’s a very ambitious show and the cast and the crew are in it together t put together a great story week after week after week and that’s something I was familiar with or was familiar with on Prison Break. When I was writing for two or three years or just writing, it was me alone in my living room and I was my own boss to a certain degree but it was also sort of a lonely experience. I missed that sensation of we are all in this together and it’s about putting something great on TV each and every week.

Question: If Grant were to come to you for advice, what do you think you’d tell him?
Miller: I don’t know that I would have listened to anyone who came to me with advice in the first season of Prison Break. I think you have to experience it for yourself and it’s impossible to anticipate and it’s probably different to a certain degree for everyone but he’s in for a ride, that’s for sure. But what I know about Grant and I think it’s one of the things that radiates from him on the screen in this character is he’s got this great heart and this innate sense of decency. You believe him as this character. I think given the various challenges of a challenging business, that should serve him well.

Question: What do you remember from the initial phenomenon of Prison Break that you carry over as you’re on a new show now that’s building moment?
Miller: I remember suddenly being recognized on the street, whereas the day before, the week before, I wasn’t. We were shooting in Chicago. It was from one airing of the show to the next, it seemed suddenly people were recognizing me. There’s something about coming into people’s homes every week, especially over the course of years, where when they finally do meet you on the street or what have you, approach you like a family member. There’s a real relationship and connection that can build up.

Nous avons également ajouté une interview de Wentworth faite par le site HitFix . Il revient une nouvelle fois sur sa participation à The Flash ainsi que sur Prison Break:

Wentworth_Miller Interview The Flash par wentworthearlmiller

Source: http://www.melty.com et http://www.ign.com

Went's manager
Went's manager

Poissons (20fev-20mar)
Pays:

MessagePosté le: Mar 28 Oct - 20:56 (2014)    Sujet du message: [The Flash - Topic unique] Interview Répondre en citant

Voici la traduction de l'interview écrite. Je ne promets rien pour la vidéo avant ce week-end et encore, désolée Embarassed

Q: Comment vous a-t-on proposé ce personnage?
WM: Je n'avais jamais entendu parlé de Capitaine Cold avant, mais j'avais entendu parler de Greg Berlanti (le producteur exclusif de Flash). J'avais beaucoup de respect pour ce qu'il a accompli dans ce métier, aussi je suis venu le rencontrer et j'ai aimé ce que j'ai entendu. Et j'ai vu le pilote, j'ai pensé que c'était très fort et j'ai pensé que c'était quelque chose dont je voulais faire partie.

Q: Nous avons entendu des éloges sur votre prestation de la part de vos partenaires. Comment avez-vous abordé ce personnage, vu que vous n'êtes pas un inconditionnel des Comics?
WM: Quand j'ai été choisi, je suis allé sur Google, j'y ai vu des images, certaines m'ont parlé, d'autres non. Puis j'ai pensé: "construis ton personnage à partir de ce que les scénaristes ont prévu." Car j'ai compris très tôt qu'il y avait un profond désir de respecter ce qui avait été fait auparavant, mais aussi un vrai désir de réinventer, d'insuffler quelque chose de nouveau. Donc, j'ai décidé de construire mon personnage à partir des pages du scénario. Ce qui m'a frappé, c'est ce gars violent, qui a maîtrisé totalement ce qu'il a fait pendant longtemps, il commence peut-être un peu à s'ennuyer, il devient content de lui et soudain cet adversaire très valable apparaît et soudain, le jeu redevient intéressant. Je pense que pendant qu'il s'explique avec Flash, il y a de la gratitude mais aussi comme une amputation. J'aime le fait qu'il soit un méchant, mais on sent qu'il y a autre chose de cacher.

Q: Cette série est pleine d'humains "meta" avec des supers pouvoirs. Qu'est-ce que ça fait d'apporter le côté humain au méchant?
WM: j'apprécie de ne pas être qu'un méchant, qu'il y ait des nuances de gris, qu'il y ait des choses pour moi à explorer et des couches qui montrent le côté humain de Snart. Car il a une histoire, qui est compliquée et qui a des conséquences sur ce qu'il est maintenant. J'espère qu'avec le temps, nous pourrons d'explorer ce genre de choses.

Q: Aviez-vous pensé revenir de façon semi-permanente ou permanent comme acteur de série télé? Vous êtes en plein dans une carrière de scénariste. Le train-train de la télé vous a manqué?
WM: merci pour le compliment. Ce qui m'a le plus manqué c'est le sentiment de communauté. Il y a comme une dynamique familiale qui se met en place naturellement sur le tournage. Je l'ai senti quand je suis venu visiter ce tournage. C'est une série très ambitieuse. L'équipe et les acteurs sont soudés pour en faire chaque semaine une belle histoire. J'ai l'habitude, enfin j'avais l'habitude avec Prison Break. Ensuite, j'ai écrit pendant deux ou trois ans, juste écrit, c'était moi seul dans mon salon, et d'un côté j'étais mon propre patron, mais c'était aussi une expérience solitaire. Cette impression d'être tous ensemble à construire une super série chaque semaine me manquait

Q: Si Grant vous demandez un service, que lui diriez-vous?
WM: Je ne sais pas si j'aurais écouté quelqu'un me donnant un conseil sur la saison une de Prison Break. Je pense que vous devez en faire l'expérience vous même, c'est impossible d'anticiper et d'une certaine façon, c'est différent d'une personne à l'autre, mais il est à fond, c'est sûr. Mais ce que je sais à propos de Grant et je pense que c'est l'une des choses qui irradie de son personnage sur l'écran, c'est qu'il a un grand cœur et un sens inné de la décence. Il vous fait croire en son personnage. Je pense que vu les challenges de ce métier, ça pourra lui servir.

Q: Que vous rappelez-vous de Prison Break que vous avez porté, maintenant que vous êtes sur une nouvelle série en construction?
WM: je me rappelle avoir d'un coup été reconnu dans la rue, ce n'était pas le cas le jour d'avant, ou la semaine d'avant. On tournait à Chicago. On passait d'un lieu de tournage à l'autre et soudain, les gens me reconnaissaient. Ce n'est pas rien de renter chez les gens toutes les semaines, surtout pendant plusieurs années, et quand finalement ils vous rencontrent dans la rue, ils vous approchent comme un membre de leur famille. C'est une relation très spéciale, une relation qui se construit.

Sois le changement que tu veux voir dans le monde- Gandhi
soraya
Went's manager
Went's manager

Pays:

MessagePosté le: Mer 29 Oct - 18:35 (2014)    Sujet du message: [The Flash - Topic unique] Interview Répondre en citant

Une nouvelle IT :
'The Flash' Interview: Wentworth Miller on Playing Complex Villain, Captain Cold

The_Flash_Interview_Wentworth_Miller_on_Playing... par wentworthearlmiller

Captain Cold is going to be a big thorn in Barry's side. Grant Gustin explained, "It's not fun for Barry. Like, it's fun for Snart and that's the whole thing that's driving him. It's like 'Ohhh, what's this new challenge?' And it's kind of re-energizing trying to take his game to the next level. But for Barry, I think it's kind of just a pain in the ass. This guy won't go away."

Check out what Miller had to say about playing Captain Cold.

Highlights from the interview:

Miller wasn't familiar with Captain Cold before taking the role. He looked at some images online and decided to play what was in the script instead of taking cue from the comics.
Captain Cold was getting bored and when The Flash showed up, he decided to take him on.
"This extremely worthy adversary shows up and suddenly the game's interesting again."
While Captain Cold is a villain, Miller believes "there's hints that other things are stirring beneath the surface.
Cold isn't entirely evil. "There are shades of gray."
There's a human side to Cold the Miller hopes to explore.

The cast has rave reviews of Miller's portrayal of Captain Cold. Danielle Panabaker said, "Wentworth is an amazing Captain Cold, he's so thoughtful, put-together, well-spoken, and deliberate."

The Flash Cast in Other Roles>>>

While Jesse L. Martin was so passionate about Miller, he had to use an expletive to get his thoughts across:

"He's fucking amazing. ... Captain Cold is just the slowest, smoothest burn you've ever seen. And it's funny to use the word "burn" because he's Cold, but it is. It's a slow burn, just deadpan funny, almost no inflections and still cool as hell. That guy's amazing."

The Flash airs Tuesdays at 8pm ET on the CW.

Source BuddyTV

Went's manager
Went's manager

Poissons (20fev-20mar)
Pays:

MessagePosté le: Ven 31 Oct - 00:59 (2014)    Sujet du message: [The Flash - Topic unique] Interview Répondre en citant

Le Wentworth de la page Facebook avait dit qu'il ne parlerait pas de son travail mais de temps en temps il fait quand même de petits écarts.
Il a déposé un ensemble d'interviews à propos de son personnage dans flash. Je vous les poste ici :

"The Flash" Interviews (1)
30 octobre 2014, 18:15

THEWRAP.COM

Wentworth, Thanks for taking the time to speak again. I thoroughly enjoyed being on set with all of you guys Friday, and I can't wait to see your appearances on the show.

1) We spoke during the interview about advice you would hypothetically give to Grant Gustin who is an up-and-coming TV star, like you recently were. What advice might you give to star of the Flash movie Ezra Miller, who becomes the first open member of the LGBT community to tackle the leading role in a big budget superhero movie?

With respect, something I like to practice in my relationships is asking people if they want my opinion/advice before giving it. I've never met Ezra Miller and I'd never just assume anything I might have to say would be useful and/or of interest to him. Let's just say I'm a fan and I wish him continued success.

2) Following on that, do you think the TV/film industry in general is more LGBT friendly than it was five or ten years ago, or even when you wrote your passionate letter in 2013? Where do you see it going from here?

I'd like to believe the industry is more LGBT-friendly. I see LGBT characters on TV and I can think of actors who are out and paying the rent. Again, mostly on TV. Most out actors I can name are either exclusively or primarily associated with television. I don't know why that is, why I can't think of more out movie actors. It feels like change might be coming more slowly on the feature side.

3) What do you think it means for comic fans in the LGBT community to see themselves represented onscreen and in comic books -- whether it be in characters like the Pied Piper and Arrow's Black Canary, or in actors like yourself as Captain Cold, Ezra as The Flash, or John Barrowman as Arrow's Malcolm Merlyn"

I don't know what it means for them. I'm sure it's different for everybody. Obviously my hope is that someone or several someones respond positively to my presence onscreen. LGBT or not. That said, when I show up on set I'm not thinking about being a symbol or pushing an agenda. I'm there to work and help color in a corner of the DC universe.

4. There are so many wonderful examples of openly LGBT actors/actresses in superhero roles right now, perhaps more so than with traditional action roles. Why do you think the comic book-loving community is so much more accepting of diversity?

I'm not an expert on comic books. Or the people who read them. But if I had to hazard a guess, I'd say the "outsider stigmatized/punished for being different learns to embrace being different and finds empowerment" theme, which seems to fuel so many comic book arcs, has helped lay the foundation for comic book readers to be more open to - even celebrating of - diversity.

5. Since publishing your letter in 2013, has there been a difference in what roles you're being offered or asked to audition for?

It's hard to say. I haven't noticed a significant change in the kinds of parts I'm offered. Then again, I'm not in the room when my name comes up in casting discussions. So I don't know what people in the industry are saying or thinking about me now. And I don't spend much time worrying about it. In my heart I believe I'll play the parts I'm meant to play and tell the stories I'm meant to tell. It's like when my mom used to write "Wentworth" in my t-shirts when I went off to summer camp. If it's got my name on it, it's mine. If it doesn't, it's not mine.

* * * * *

HOLLYWOODREPORTER.COM

It's been a few years since we've seen you on the small screen, save for a spot on House in 2011. What about The Flash and Captain Cold made you want to get back into the swing of TV again?

I'd been writing for a few years and it was a lonely experience. Initially I enjoyed sitting at my desk and setting my own hours. Being my own boss. But I started missing the community and the connection you find on set. Especially a TV set. The cast and crew of "The Flash" bust hump every week putting together something great. And that creates this really tight, close-knit dynamic. A certain electricity. And I was looking for some of that in my life again.

Producers Andrew Kreisberg and Geoff Johns intimated that it was your idea to bring Dominic Purcell in for Heatwave. Why did you believe he would be a good fit and what was it like reuniting for the first time on screen since Prison Break?

As soon as they described the character to me I thought of Dom. "Unpredictable, force-of-nature, a little rough-and-tumble..." But I never dreamed it would actually come together. And I'm so glad it did. As men, we couldn't be more different. But he gets me and I get him. And that's true of our characters as well. What I would have had to generate from nothing with another actor - history, intimacy - Dom and I already had the moment they yelled "action."

Speaking more specifically do your character, what was most intriguing about Leonard Snart/Captain Cold?

Snart's a villain but he's also very human. That's one of the things that drew me to him. The chance to play his various levels. When I watched the pilot I thought, "This is a show where there seems to be a real balance between action and character. They're investing in both." So I knew it wouldn't just be Snart blasting things with his Cold Gun. We get to see the man too.

What similarities might he have to Michael Scofield?

They're both clever, but where Michael is willing to sacrifice himself for others, Snart likes it the other way around.

The Rogues are a big part of The Flash mythology and it appears Captain Cold is building up his army. What's his drive in stopping The Flash at any cost?

It feels like his motivations are pretty classic. Dominance. Supremacy. First prize in the local pissing contest. It's how men like Snart pass the time and keep themselves amused. Taking what they want when they want. And anyone who gets in the way of that has to be eliminated.

* * * * *

VARIETY.COM

What was it about this role that succeeded in luring you back to the small screen after your success in screenwriting?

Speaking frankly, I'd never heard of "Captain Cold." But I'd heard of Greg Berlanti. I have a great deal of respect for what Greg's accomplished, and I was interested in working with him in some capacity, as an actor or writer or both. So when the offer came in, I was open to coming on board even before I'd read the script. The fact that it was a great part was icing on the cake.

Geoff Johns has described Leonard Snart as the best at what he does -- comparing him to De Niro in Heat. What makes Leonard such a pro -- and such a dangerous adversary for The Flash -- in your opinion?

Snart's street smart but he also understands people. What makes them tick. Or vulnerable. Then he uses those insights to press his advantage.

Does he see Barry as a true threat, or more of a nuisance (and why)?

I think the answer is "both." Snart recognizes The Flash is a game changer. When meta-humans start popping up around Central City, it's not just the good guys who have to adjust. The bad guys do too. Nothing's the same now. Snart knows he needs to adapt in order to compete. Or go the way of the dinosaurs.

What makes Dominic's Heat Wave such an ideal ally for Captain Cold, and what do they see in each other?

I think their dynamic speaks to balance. Hot and cold. Brawn and brains. And so on. Snart's aware enough to know he'll need help taking out The Flash. As far as the specifics of how that goes down, naturally I can't tell you.

In the comics, Captain Cold is the leader of the Rogues, something alluded to in the title of Episode 10 -- how might we see that role explored or teased in upcoming episodes?

You know, the beauty of being a guest star is that I get to show up, say my lines, have some fun, and go home. It's not my job to explain the show's themes, tease storylines... I can leave that to the leads. Which I'm happy to do. They know better than I what can and cannot be revealed about upcoming episodes.

source : www.facebook.com/wentworthmilleractorwriter

soraya
Went's manager
Went's manager

Pays:

MessagePosté le: Mar 4 Nov - 17:30 (2014)    Sujet du message: [The Flash - Topic unique] Interview Répondre en citant

De nouveaux IT sur la page Facebook de "Went"

"The Flash" Interviews (2)
3 novembre 2014, 18:54
EONLINE.COM

What can you tease/reveal about your villainous role, Captain Cold, on The Flash?

Very little. Sorry. All I can say is that it's a great introduction. Glen Winter directed my first episode and he's fantastic. I totally lucked out there. Glen had insights and camera moves that really helped me sell the character.

How is it going to be different from the Captain Cold we know from the comics?

I don't know if I can speak to that. Because I haven't read too many of them yet. I didn't grow up reading comics. Not because they didn't appeal. They did. But they were frowned upon in my house. Although I did get deep into "Elfquest" for a beat. On the sly. Anyway, I'd never read "The Flash," I'd never heard of "Captain Cold" before getting hired, and as far as playing him on the show, my sense is that the writers have a take on the character that's slightly different than what's come before. So I'm content to riff on whatever they cook up episode to episode.

I know we're going to meet you in this week's episode, but what can you tease about your return in episode 10? 

Nada. Not without getting in trouble. Although I will note that I think it's pretty cool they went to Dom for the role of Heat Wave. I've been trying to think of another situation where two actors closely associated with one show were recast on another show, playing two new characters, and I can't. It feels really unusual. Special.

What new problems will your villain present to Barry and the STAR Labs team that we haven't seen from any other villains yet?

To be determined. But I'd like to imagine that Snart's impact on Barry - and vice versa - could potentially be very personal. Barry's clearly got some father issues, and from what I'm told Snart does too. So they've got that in common. And maybe that will express itself in some way. Or I could be making all that up.

There are so many remakes coming to TV these days. Could you ever see Prison Break coming back? Or even doing a movie at some point?

It's funny - Dom and I were just talking about that. We were saying there could easily be another "hidden chapter," a stand-alone, like at the end of PB's final season with Sara in trouble. I've got people coming up to me everyday - people who were kids when the show first aired - and they're just starting to watch the first season on Netflix or DVD. To them it's like the show is still present tense. It's amazing how many times I get asked when it's coming back.

What was it like reuniting with Dominic as Captain Cold and Heatwave? Is the brotherly bromance still alive?

100%. Which works well in that you can really tell Captain Cold and Heat Wave have spent time in the trenches together. But these are very different characters from "Michael" and "Lincoln" and that's been cool to explore. Also, Dom makes me laugh. He can be very, very funny. I hope one day he gets to give people a taste of that onscreen. They'll be surprised.

* * * * *

WWW.EW.COM

Tell us about Leonard Snart, what kind of person he is and what his motivations are. How dangerous is he with that Cold Gun? 

Snart's a master criminal at the top of his game, and I think he's been there awhile. And he's a little bored. A little complacent. Then he meets The Flash, who upends everything. And I think Snart appreciates that. On some level. I think he knows The Flash is going to keep him on his toes. Hence the need for new tricks. Like the Cold Gun.

Talk about his dynamic with Barry and going up against him in an epic showdown. 

Snart's formidable, of course, but long-term I suspect The Flash may have the upper hand. For one thing, the show's called "The Flash." Also, The Flash has heart, which I believe counts for a lot in the comic book universe. If Snart has a heart, it's buried deep.

Did you read the comics to understand Leonard more? 

I took a look at one or two comics but there's so much out there. The character's been around for decades. And then once I met Geoff Johns - one of the show writers and probably the authority on Captain Cold - I thought, I'm going to let Geoff and the powers-that-be tell me what I need to know about this character. My feeling is that they're going to respect the history but also give it a fresh spin. So I'm going to take my cues from the scripts.

He’ll eventually be teaming up with Heat Wave. What are they after?

They want what all villains want. To be top dog. In whatever arena they find themselves.

What was it like reuniting with Dominic? 

Like riding a bike. We hadn't seen each other for five years but it was like not a day had passed. I know his rhythms onscreen, he knows mine. And that helped with the characterizations. Captain Cold and Heat Wave are supposed to have history. Built-in chemistry. And that's not something Dom and I have to worry about bringing to the table.

Source : [url:3da1c2a073=http://www.facebook.com/wentworthmilleractorwriter]www.facebook.com/wentworthmilleractorwriter[/url:3da1c2a073]

Chez Universal Studio

Sagittaire (22nov-21déc)

MessagePosté le: Mar 18 Nov - 09:06 (2014)    Sujet du message: [The Flash - Topic unique] Interview Répondre en citant

Un petit Peu de FLASH >>>  Razz  

... c'est précisément ce qu'il s'attache à faire ! ce "Wells", j'aime pas trop ... et pourtant, dans cette chaise roulante, j'aurais adoré détester WentWorth Miller avec tout ce que son visage et sa   auraient pu exprimer ... 
Il va falloir que je reprenne au début, me manque la racine du mal ou du bien .. ou les deux ! Wink

valou92
Went's manager
Went's manager

Poissons (20fev-20mar)
Pays:

MessagePosté le: Sam 10 Jan - 14:34 (2015)    Sujet du message: [The Flash - Topic unique] Interview Répondre en citant

Pour passer sur un registre plus léger que les derniers évènements tragiques de cette semaine, voici une bonne nouvelle :

Comme tous les ans va avoir lieux le grand évènement de la TCA : Television Critics Association 2015. Je ne sais pas si vous vous en rappelez mais en son temps l'équipe de Prison Break y avait participé aussi. Cette année, le programme a été annoncé et entre autre des interviews communes des équipes de Arrow et Flash. Heureuse de constater que nos héros de PB préférés y figurent aussi dans la liste. Cette réunion aura lieu dès aujourd'hui 11 Janvier. Des videos et photos devraient probablement suivre prochainement :

source

Dernière édition par valou92 le Ven 16 Jan - 01:08 (2015); édité 2 fois
laurence1973
Au Starbucks avec Went

Vierge (24aoû-22sep)
Pays:

MessagePosté le: Mar 20 Jan - 09:20 (2015)    Sujet du message: [The Flash - Topic unique] Interview Répondre en citant

Wentworth Miller Dominic Purcell On Working... par wentworthearlmiller

OMG du nectar, que dis-je du concentré de bonheur, je vous laisse découvrir et après on en parle Laughing  

Contenu Sponsorisé

MessagePosté le: Aujourd’hui à 14:02 (2017)    Sujet du message: [The Flash - Topic unique] Interview

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Wentworth Miller The hot Line Forum Index du Forum -> Wentworth dans les grandes lignes -> Filmographie -> Petit écran -> The Flash Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Creer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation